"ειδήσεις, ταξίδια, Ελλάδα, νησιά, μυστήριο, ιστορία, διακοπές, παραλίες" @ Θεούλης: Ένα παράξενο Φεγγάρι.....

Mar 19, 2008

Ένα παράξενο Φεγγάρι.....


Όχι δεν νομίζω ότι είμαι ερωτευμένος. Δεν μπορεί να είμαι. Ίσως και να ήμουν αν.... Αν δεν πάγωνες τόσο απρόσμενα. Σε τρόμαξα, ε; Εγώ, μαζί με τον φρικτό εαυτό σου. Και έκανες πίσω...

Ξεχωριστή περίπτωση... Πάψε ρε! Βούλωσέ το, δεν γουστάρω να γελάς όταν στο λέω αυτό.
Δεν ξέρω πως να χειριστώ την πάρτη σου... Σκάσε! Δεν χρειάζεται να πεις τίποτα. Μπααα, δεν είμαι δημοκράτης τέτοιες στιγμές. "Τι θες τελικά....?" [...........] Εκείνη την ξανθιά ανάμεσα στους 2 μα@@κες... Χα! Τι περίμενες να ακούσεις; Βγήκα ο φταίχτης;;;;;; Ο σιχαμερός δυνάστης, και συ το θύμα; Σοφιστίες......



Σημάδι στην πλάτη;;;; Υπάρχει λόγος όταν αυτό βρίσκεται ήδη αλλού...;

Θέλω να πιαστούμε στα χέρια, οριζόντια ή κάθετα δεν με απασχολεί, να πέσει ξύλο... Άγριο... και μετά φιλιά και έρωτας... Άγριος!
Νομίζω είναι από τα μόνα που συμφωνούμε. Είναι κι άλλα, αλλά.... 5 χρόνια πριν θα είχες περισσότερη τύχη. Τώρα; Είμαι κουρασμένος......... όμως είμαι παράλληλα εδώ, μπροστά σου. Γιατί με ξαναπήρες τηλέφωνο ρε;;; Γιατί δεν με αφήνεις να σε αφήσω;


...Σωστά, πρέπει να πάρω πίσω όσα έδωσα αντικρύζοντας αυτό το 5% του ασύγκριτα πανέμορφου εαυτού σου... Αυτό έχει χαραχτεί μέσα μου. Αυτό για μένα είσαι εσύ.....


"Το φεγγάρι είναι πολύ παράξενο απόψε...."
Παράξενο όσο και η αγκαλιά σου