"ειδήσεις, ταξίδια, Ελλάδα, νησιά, μυστήριο, ιστορία, διακοπές, παραλίες" @ Θεούλης: KATALIPSI.GR

Nov 5, 2007

KATALIPSI.GR

- Ρε μαλακα, το καταληψη πως γραφεται;
- Ρωτα τον Μπαμπινιωτη!!
- Λεγε ρε μαπα! Εκτος αν γουσταρεις να γραψουμε τιποτα ακυρα πανω στην λινατσα και να γινουμε ρομπες αυριο το πρωι και να κραζουν ομαδικως καθηγητες, γονεις και μπατσοι.



- Οι μπατσοι που κολλανε ρε;
- Ελα ρε, δεν τον ακουσες τον βλακα τον Λυκειαρχη; Αν λεει κανουμε καταληψη, ξεχναμε πενταημερες και τετοια, και θα φερει και τα μπατσακια να κανουνε ντου απο παντου! Κοιτα ζορια που τραβαει ο καραφλας ρε! Αντι να γουσταρει που θα πληρωνεται τσαμπα και θα καθεται, τις κοβει ο καραγκιοζης... Αλλα αφου τον εχει φαει η
αγαμια...!
- Καλα, ε, γουσταρω! Της πορνης θα γινει αυριο ρε, θα πεσει πολυ γελιο!!!!
- Καλα, πες μου τωρα πως γραφεται η γαμημενη η λεξη ΚΑΤΑΛΗΨΗ, και χαιρεσαι αργοτερα...
- Δεν ειμαι σιγουρος ρε φιλε, νομιζω γραφεται εψιλον γιωτα και ητα. Απο το ΚΑΤΑ και........ και το ΕΛΛΕΙΨΗ. Ναι, ρε μαλακα, απο τις ελλειψεις που εχει η παιδεια!!!! Απο κει βγαινει!
- Ωχ! Ναι ρε μαγκα μου! ΣΩΣΤΟΣ!!! Και η αλλη η χαμουρα σου εχει βαλει 9 στα αρχαια! Τι μαλακω! Σ'εχει βαλει στο ματι ρε!
- Γαμα τη ρε, την Σκυλα. Δεν την χαλασε που θα της το κανω το αμαξι καλοκαιρινο... Δεν την χαλασε καθολου βασικα!
- Πωωω, ρε φιλε, τι ωρα εχει παει; Με το πανό και τις μαλακιες, ξεχασαμε να παρουμε τον "Ετσι", να φερει stuff... Δεν παιζει καταληψη χωρις να την ακουσουμε λιγακι...! Ασε που μου ζητησε και το Μαρακι...
- Ποια ρε, το τρελο το πιπινακι στο Α2;
- Δεν ειναι για τα δοντια σου ρε λιγουρη, ξεκολλα! Θα το χτυπησω το μωρο αυτο τωρα στην καταληψη, δεν υπαρχει...!
- Ρε μαλακα Νικο, παντως δεν το κοβω να καθομαι μεχρι αργα στην καταληψη, sorry!
- Τι λε' ρε καραγκιοζη; Τι'ναι αυτα;
- Ρε φιλε, εχω γαμησε τα διαβασμα για το φροντιστηριο και τα βλεπω ολα κωλυομενα. Τις κοβουν και οι γεροι μου που δινουν τοσα φραγκα για φροντιστηρια, αγγλικα και τετοια. Γαμησε με η κατασταση! Αν δεν περασω στην ΑΣΟΕΕ δεν θα μου παρει αυτοκινητο ο γερος μου ρε και θα φρικιασει!
- Αυτα ειναι μαλακιες! Στην τελικη, στ' αρχιδια σου! Ο δικος μου ο γερος, μαγκα μου και smart θα μου παρει και στο DEREE θα με στειλει του χρονου. Ασε, ειναι χρονια μπροστα σου λεω....! Κοφ' τις πιπες τωρα και ελα να σκεφτουμε τα αιτηματα μας για την αυριανη καταληψη!

No comments:

Post a Comment