χμμμμ...εμ...γκουχ γκουχ...εμ...και που λες....τι νέα;;;; :))))))) όντας κοριτσάκι!, δύσκολο να σχολιάσω τις φωτό! θα πω όμως κάπως ευγενικά για την πρώτη, μην το χοντρύνω, ωραίος πωπός!!! καλησπέεεεερεεεες!:)
Καλή η τέχνη και η φιλοσοφία και το ψάξιμο το εσωτερικό... αλλά ένα καλό κωλί μας κάνει και τα ξεχνάμε όλα έτσι? :p Δεν ξέρω αν είναι πορνοδιαστροφική η ανάρτηση, αλλά ειδικά η πρώτη φωτό... είναι τέχνη του κώλου ίσως? :p Σόρρυ κι όλας για την παρέμβαση... :) και άσχετο... στο επόμενο ποστ με τα ριάλια, όλα οκ... η φωτό με το κατούρημα όμως προσωπικά με χάλασε... φλερτάρεις ώρες ώρες με την ακροδεξιά και όχι μόνο στο συγκεκριμένο ποστ... και αλλού. Καλημέρες :)
M'arese poly to sxolio sou! Einai ay8entiko, kaystiko.. spanio! Arxika, 8a sou pw pws apo tin meria sou exeis dikio.
To istologio ayto ftiaxtike gia na me kanei na strofarw. Na 3ana8ymi8w pws einai na skefesai, na ekfrazesai, na grafeis, na syntaseis mesw ereynas ena keimeno, me oso artio tropo ginetai kai epitrepetai.. Proxwrontas ena bima parapanw, epitaktikos stoxos mou einai, opoios tyxei na diavasei to istologio ayto, na arxisei na skeftetai kai o idios. Na problimatistei. Na anarwti8ei. Na diafwnisei isws. Na STROFAREI. Idaniko 8a itan o anagnwstis na mporouse na STA8EI ligo, kai na koitajei pisw apo tis le3eis, pisw apo tis eikones. Pisw apo to profanes... Xairomai pou diablepw pws esy sta8ikes kai kataferes endexomenws kati antistoixo. Zitoumeno episis einai ayto pou 8a eispra3eis, na to kaneis ktima sou kai na to metafraseis opws esy 8ewreis pws pragmatika einai, 3efeygwntas apo xeiragwgisi kai apomy8opoiwntas tis opoies katey8ynseis tou syggrafea. Ftanontas ta oria tis pneymatikis ypokeimenikis eley8erias. Monadiki mou enstasi einai i xrisi tampelas. Apofeygw tis tampeles.
Ta parapanw einai kaloproairetes dieykriniseis kai oxi fysika apologia.. Kalisperes, kai na ta leme!! :)
Ο στόχος που έχεις θέσει είναι πολύ καλός... Βέβαια δεν ξέρω αν είναι πραγματοποιήσιμος, γιατί μπορεί με το γραπτό λόγο να έχουμε παραπάνω χρόνο να σκεφτούμε τα εισερχόμενα, από την άλλη όμως έχουμε ελειπή στοιχεία μιας και λείπει το "ζωντανό" του προφορικού, λείπει η έκφραση του σώματος και η χρειά της φωνής, οπότε το να διαβάσεις πίσω από τις λέξεις είναι κομμάτι δύσκολο, για να μην πω αδύνατο... Αυτό που μπορεί ο καθένας να κάνει είναι να χρησιμοποιήσει το προσωπικό του φίλτρο σκέψης με τις δικές του τρύπες και τα δικά του κολλήματα... Υπάρχουν εκφράσεις και λέξεις που στον καθένα μας πυροδοτούν συγκεκριμένες σκέψεις... Άσχετα με τον γράφοντα... Ίσως λοιπόν τα δικά μου κολλήματα να μου πυροδότησαν αυτές τις σκέψεις αδικώντας σε... Παρόλα αυτά θα διαφωνήσω με τις ταμπέλες... Την έχω κάνει πολλές φορές τη συζήτηση επί του θέματος και θα σου πω πως πέραν του ότι είναι αδύνατο να αποφύγεις τις ταμπέλες όσο και να το θες, πολλές φορές είναι χρήσιμες... Καλώς ή κακώς υπάρχει άκρα δεξιά... και η ίδια η ταμπέλα φέρει ένα νόημα, κάνει κάποιες συνδέσεις με την ιστορία της άκρας δεξιάς... Το να αφαιρέσεις την ταμπέλα είναι σα να σβήνεις και τη σύνδεση, είναι σα να κάνεις απονεύρωση, μπορεί να μην πονάς πλέον και να χάνεις την αρνητική φόρτιση, αλλά αυτό δε σημαίνει πως αν σε χτυπήσουν στο απονευρωμένο σημείο δε θα πάθεις κακό... απλώς θα το καταλάβεις ίσως αργά... Δεν ξέρω αν πιάνεις το συλλογισμό μου... Όταν λοιπόν στο σήμερα, γίνεται μια συντονισμένη προσπάθεια απονεύρωσης των λέξεων - εννοιών, με συχνή χρήση της φράσης δε μου αρέσουν οι ταμπέλες... εγώ λέω όχι. Μερικές ταμπέλες υπάρχουν για ένα λόγο και είναι καλό να συνεχίσουν να υπάρχουν... Παίζουν το ρόλο των νεύρων που τσιγκλάνε το συλλογικό νευρικό σύστημα... Επίσης το ανθρωπάκι που κατουράει την τουρκική σημαία είναι λάθος... για πολλούς πολλούς λόγους... Το ποστ για τον αλβανό που θέλει να ιδρύσει κόμμα στην ελλάδα είναι επίσης λάθος... το λάθος σου έγκειται κατά κύριο λόγο στην αντιμετώπιση σύνθετων καταστάσεων με τη νοοτροπία "πονάει χέρι, κόψει χέρι"...
Τέλος, προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης... όταν μιλάω σοβαρά και δεν κάνω χαβαλέ μπορεί να φαίνεται πως κάνω προσωπική επίθεση αλλά σε καμία περίπτωση δεν κάνω αυτό... απλώς έχω μάθει να μιλάω έντονα :) (αυτό για αργότερα, γιατί προς το παρόν δε μιλάω καθόλου έντονα :p)
Καλησπερα φίλτατε it is! Νομιζω ότι όσα αναφέρεις στην πρώτη παράγραφο, ακυρώνουν την υπόσταση της ποίησης. Δευτερη παράγραφος απολυτα σωστη, εκτος από την αναφορά στην αδικία. Ο καθένας έχει δικαίωμα να έχει την δική του υποκειμενική εκτίμηση. Ίσως εδώ να λειτουργεί η αμεσότητα, το επι τοπου αλισβερίσι ιδεων μεταξύ 2 ή περισσοτέρων ανθρώπων, όπου η εκτίμηση μπορεί να γίνει κρίση. [ΑΣΧΕΤΟ, μήπως το παρόν αποτελεί live πρόσκληση σε κατ' ιδιαν διάλογο-αντιπαράθεση?? :))]. Για ταμπέλες: σε προιόντα αγαθά, ουδεμία ένσταση (αν και η ονοματοθεσία ήταν ανέκαθεν δύσκολη υπόθεση. Σε αν8ρώπους κ ιδέες τις απορρηπτω. Άλλο κρίση, Άλλο χαρακτηρισμός κ κριτική και άλλο ταμπελοποίηση - σταμπάρισμα (όπως η τοποθετηση αριθμων στους εβραίους από τους ναζι). Όντας άνθρωπος που απορριπτει εκ προοιμίου τα άκρα, θα έλεγα τα εξης. Ποια είναι τα άκρα και ποιος τα ορίζει? Γνωρίζουμε τα άκρα πριν τα απορρίψουμε; Κρατάμε ίσες αποστάσεις από τα άκρα, ή το ένα άκρο είναι περισσότερο επικίνδυνο από το άλλο; Ή τελικά το ένα άκρο έιναι λιγότερο ακραίο από το άλλο άκρο;; Παν μέτρον αγαπητε! Γνώση των άκρων για παραδειγματισμό προς αποφυγήν, και για οριοθέτηση και προστασία της μέσης, συνετής οδού.
Και επειδή οι λέξεις έχουν όντως απονευρωθεί όπως λες και έχουν χάση αξία και νόημα, επανέρχεται επίκαιρο το αίτημα να κοιτάμε πίσω από αυτές. Για το gifaki τωρα. Χονδρικά το blog είναι αυθόρμητο. Ότι καρφλωνεται στο μυαλό μου, μετατρέπεται σε ανάρτηση. Ίσως γι'αυτό δεν έχει συνοχή ή δεν κατηγοριοποιείται ευκολα. Μια ανάρτηση για έναν φαντάρο στην Κύπρο, μπορεί να είναι αστεία, ενδιαφέρουσα, ποιητική, βαθειά πολιτική. Η ρηχη μετάφραση της εικονας ειναι συγκεκριμένες κωμικες αναμνήσεις από την εκεί παραμονή μου. Η βαθύτερη εξήγηση είναι η αντιπαλότητα με κάτι που παραδέχεσαι ότι δεν υπάρχει (σημαία ψευδοκράτους, και όχι τουρκιας), κάτι που όμως είναι εκεί, το ξέρει όλος ο κόσμος και σιωπά. Αν δεν το έχεις ζήσει ίσως να μην καταλαβαίνεις όλες τις προεκτάσεις..
Τέλος, δεν υπάρχει λάθος και σωστό σε προσωπικές υποκειμενικές ιδέες και απόψεις. Είναι αφορισμός και προιον απολυταρχισμού. Υπάρχει συμφωνω και διαφωνω. Και όσο για την διαβαθμιση της έντασης, θεμιτη εφόσον οι συνομιλητες σέβονται εαυτον και αλλήλους.
ΥΓ: Με κουρασε η πληκτρολόγηση, θα προτιμούσα να στα έλεγα face to face... :pp xexe!
Καλημέρες και πάλι :) Στην πρώτη παράγραφο δεν της κάνω τίποτα της ποίησης γιατί αυτά που γράφω δεν αναφέρονται στη ποίηση αλλά σε κείμενα με κάποιον ας πούμε δοκιμιακό χαρακτήρα... αναφέρομαι στην ανταλλαγή απόψεων - σκέψεων μέσω γραπτού λόγου :) η ποίηση είναι άλλο θέμα...
Για τη δεύτερη παράγραφο, συμφωνώ πως έχω δίκιο :p και είμαι ανοιχτός σε προτάσεις συνάντησης μιας και αυτός ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που άνοιξα κι εγώ blog... για την αδικία που λέω, εννοώ ότι μπορεί να λέμε το ίδιο πράγμα και εγώεπειδή δεν κατάλαβα πίσω από τις λέξεις σου τι λες, να σε έχω αδικήσει... αν όντως έχουμε διαφορεςτική άποψη και διαφωνώ δεν τίθεται θέμα αδικίας όντως :)
Για τις ταμπέλες που λες για προϊόντα κλπ... οκ είναι μια πολύ όμορφη θεωρία και θα ήταν επίσης όμορφο να ίσχυε ίσως, αν όντως δεν υπήρχε λόγος ύπαρξής τους, αλλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω και να σου πω πως εμμέσως πλην σαφώς έχεις ήδη αυτοαναιρεθεί με το ποστ σου για τη ΔΕΗ πχ, όπου ταμπελοποιείς τους δημόσιους υπαλλήλους... επίσης εν μέρει το κάνεις και με το ποστ για τον (τσιγκάνο) παλιατζή και τις φωτό από την κηδεία... επίσης αν οδηγείς, ενδεχομένως το κάνεις και με τις γυναίκες οδηγούς, τους ταξιτζήδες, τους παππούδες (και αν δεν το κάνεις συγγνώμη αλλά κάνεις λάθος :p γιατί είναι και οι τρεις κατηγορίες άμεσα διακριτές και με πολλά κοινά χαρακτηριστικά...) κλπ...
Το να απορρίπτεις εκ προοιμίου είναι λάθος, γιατί δεν έχεις εξετάσει την κατάσταση... Τώρα για τα άκρα... Καλή ερώτηση... Ποιος ορίζει τα άκρα? Θα ήθελα να σου πω πως ο καθένας ορίζει τα άκρα τα δικά του, αλλά αυτό είναι μόνο εν μέρει σωστό. Υπάρχουν δηλαδή τα προσωπικά άκρα του καθενώς, αλλά υπάρχουν και τα συλλογικά άκρα... Στη συγκεκριμένη περίπτωση που έκανα λόγο για άκρα δεξιά εννοούσα τα συλλογικά άκρα... που τυγχάνει να είναι και προσωπικά μου στη συγκεκριμένη περίπτωση... Δε συμφωνώ πως η μέση οδός είναι παραίτητα και η συνετή. Ορισμένες φορές είναι απαραίτητη η... ακροβασία :) Όμως κι αυτό επαφίεται στα προσωπικά κριτήρια του καθενώς. Ναι οκ... άντε να λύσουμε τέτοιο θέμα από το blog... θέλει κρασί και ώρες...
Για το τελευταίο συμφωνώ... Έπρεπε να σου πω πως διαφωνώ :) Σαν κάπως αντιφατικό ακούγεται αυτό... Τέλος πάντων εννοούσα πως με τα δικά μου κριτήρια ήταν λάθος :)
Όταν ζεις μια κατάσταση σίγουρα έχεις την καλύτερη δυνατή εκ των έσω οπτική. Φοβάμαι πως ίσως να μην μπορείς να έχεις παράλληλη και την απ'έξω πιο ψύχραιμη και πιο συστημική οπτική όμως... Νομίζω πως για την καλύτερη δυνατή κρίση χρειάζονται και οι δύο οπτικές... Μέσα και έξω από το σύστημα - κατάσταση κλπ... Αν είσαι μόνο μέσα μπορείς να λειτουργήσεις μόνο συναισθηματικά, αν είσαι μόνο έξω δε μπορείς να κατανοήσεις το συναισθηματικό βάρος της κατάστασεις και το γιατί συμβαίνει ότι συμβαίνει... Χρειάζονται και τα δύο...
Για το face to face μπορούμε εύκολα να το κανονίσουμε με τη νέα χρονιά... Είναι σίγουρο πως αν βρεθούμε και από κοντά και τα πούμε θα καταλαβαίνει πολύ καλύτερα ο καθένας μας το τι γράφει ο άλλος και πως μπορεί να το εννοει :)
Καλημέρες λοιπόν κι ελπίζω να μη σε κούρασα πολύ... :)
τέχνη..
ReplyDeleteδεν λέω..
Τροφή στο μάτι και το μυαλό θα έλεγα... Τώρα το κατά πόσον ανάγεται σε τέχνη, βίωμα, αδιαφορία ή σκουπίδι, είναι μια άλλη υποκειμενική υπόθεση.. ;)
ReplyDeleteχμμμμ...εμ...γκουχ γκουχ...εμ...και που λες....τι νέα;;;; :)))))))
ReplyDeleteόντας κοριτσάκι!, δύσκολο να σχολιάσω τις φωτό! θα πω όμως κάπως ευγενικά για την πρώτη, μην το χοντρύνω, ωραίος πωπός!!!
καλησπέεεεερεεεες!:)
Χαχαχαχαχαχααχα!!!!! Είσαι άπαιχτη ρε συ!! και να ξέρεις ότι εγώ σ'αγαπάω, και ας χαρακτήρισες την συγκεκριμένη ανάρτηση ως "πορνοδιαστροφική"...!!
ReplyDeleteΜουχχαχαχχαχαχαχα!!!!!!
Φιλιά, Καλησπέρες!!! :))
Καλή η τέχνη και η φιλοσοφία και το ψάξιμο το εσωτερικό... αλλά ένα καλό κωλί μας κάνει και τα ξεχνάμε όλα έτσι? :p
ReplyDeleteΔεν ξέρω αν είναι πορνοδιαστροφική η ανάρτηση, αλλά ειδικά η πρώτη φωτό... είναι τέχνη του κώλου ίσως? :p
Σόρρυ κι όλας για την παρέμβαση... :)
και άσχετο... στο επόμενο ποστ με τα ριάλια, όλα οκ... η φωτό με το κατούρημα όμως προσωπικά με χάλασε... φλερτάρεις ώρες ώρες με την ακροδεξιά και όχι μόνο στο συγκεκριμένο ποστ... και αλλού.
Καλημέρες :)
Kalispera it is, kai Kalws il8es!
ReplyDeleteM'arese poly to sxolio sou! Einai ay8entiko, kaystiko.. spanio!
Arxika, 8a sou pw pws apo tin meria sou exeis dikio.
To istologio ayto ftiaxtike gia na me kanei na strofarw. Na 3ana8ymi8w pws einai na skefesai, na ekfrazesai, na grafeis, na syntaseis mesw ereynas ena keimeno, me oso artio tropo ginetai kai epitrepetai..
Proxwrontas ena bima parapanw, epitaktikos stoxos mou einai, opoios tyxei na diavasei to istologio ayto, na arxisei na skeftetai kai o idios. Na problimatistei. Na anarwti8ei. Na diafwnisei isws. Na STROFAREI. Idaniko 8a itan o anagnwstis na mporouse na STA8EI ligo, kai na koitajei pisw apo tis le3eis, pisw apo tis eikones. Pisw apo to profanes...
Xairomai pou diablepw pws esy sta8ikes kai kataferes endexomenws kati antistoixo.
Zitoumeno episis einai ayto pou 8a eispra3eis, na to kaneis ktima sou kai na to metafraseis opws esy 8ewreis pws pragmatika einai, 3efeygwntas apo xeiragwgisi kai apomy8opoiwntas tis opoies katey8ynseis tou syggrafea. Ftanontas ta oria tis pneymatikis ypokeimenikis eley8erias.
Monadiki mou enstasi einai i xrisi tampelas. Apofeygw tis tampeles.
Ta parapanw einai kaloproairetes dieykriniseis kai oxi fysika apologia..
Kalisperes, kai na ta leme!! :)
Ο στόχος που έχεις θέσει είναι πολύ καλός... Βέβαια δεν ξέρω αν είναι πραγματοποιήσιμος, γιατί μπορεί με το γραπτό λόγο να έχουμε παραπάνω χρόνο να σκεφτούμε τα εισερχόμενα, από την άλλη όμως έχουμε ελειπή στοιχεία μιας και λείπει το "ζωντανό" του προφορικού, λείπει η έκφραση του σώματος και η χρειά της φωνής, οπότε το να διαβάσεις πίσω από τις λέξεις είναι κομμάτι δύσκολο, για να μην πω αδύνατο...
ReplyDeleteΑυτό που μπορεί ο καθένας να κάνει είναι να χρησιμοποιήσει το προσωπικό του φίλτρο σκέψης με τις δικές του τρύπες και τα δικά του κολλήματα... Υπάρχουν εκφράσεις και λέξεις που στον καθένα μας πυροδοτούν συγκεκριμένες σκέψεις... Άσχετα με τον γράφοντα... Ίσως λοιπόν τα δικά μου κολλήματα να μου πυροδότησαν αυτές τις σκέψεις αδικώντας σε...
Παρόλα αυτά θα διαφωνήσω με τις ταμπέλες... Την έχω κάνει πολλές φορές τη συζήτηση επί του θέματος και θα σου πω πως πέραν του ότι είναι αδύνατο να αποφύγεις τις ταμπέλες όσο και να το θες, πολλές φορές είναι χρήσιμες...
Καλώς ή κακώς υπάρχει άκρα δεξιά... και η ίδια η ταμπέλα φέρει ένα νόημα, κάνει κάποιες συνδέσεις με την ιστορία της άκρας δεξιάς... Το να αφαιρέσεις την ταμπέλα είναι σα να σβήνεις και τη σύνδεση, είναι σα να κάνεις απονεύρωση, μπορεί να μην πονάς πλέον και να χάνεις την αρνητική φόρτιση, αλλά αυτό δε σημαίνει πως αν σε χτυπήσουν στο απονευρωμένο σημείο δε θα πάθεις κακό... απλώς θα το καταλάβεις ίσως αργά... Δεν ξέρω αν πιάνεις το συλλογισμό μου...
Όταν λοιπόν στο σήμερα, γίνεται μια συντονισμένη προσπάθεια απονεύρωσης των λέξεων - εννοιών, με συχνή χρήση της φράσης δε μου αρέσουν οι ταμπέλες... εγώ λέω όχι. Μερικές ταμπέλες υπάρχουν για ένα λόγο και είναι καλό να συνεχίσουν να υπάρχουν... Παίζουν το ρόλο των νεύρων που τσιγκλάνε το συλλογικό νευρικό σύστημα...
Επίσης το ανθρωπάκι που κατουράει την τουρκική σημαία είναι λάθος... για πολλούς πολλούς λόγους... Το ποστ για τον αλβανό που θέλει να ιδρύσει κόμμα στην ελλάδα είναι επίσης λάθος... το λάθος σου έγκειται κατά κύριο λόγο στην αντιμετώπιση σύνθετων καταστάσεων με τη νοοτροπία "πονάει χέρι, κόψει χέρι"...
Τέλος, προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης... όταν μιλάω σοβαρά και δεν κάνω χαβαλέ μπορεί να φαίνεται πως κάνω προσωπική επίθεση αλλά σε καμία περίπτωση δεν κάνω αυτό... απλώς έχω μάθει να μιλάω έντονα :) (αυτό για αργότερα, γιατί προς το παρόν δε μιλάω καθόλου έντονα :p)
Καλημέρες :)
Καλησπερα φίλτατε it is!
ReplyDeleteΝομιζω ότι όσα αναφέρεις στην πρώτη παράγραφο, ακυρώνουν την υπόσταση της ποίησης.
Δευτερη παράγραφος απολυτα σωστη, εκτος από την αναφορά στην αδικία. Ο καθένας έχει δικαίωμα να έχει την δική του υποκειμενική εκτίμηση. Ίσως εδώ να λειτουργεί η αμεσότητα, το επι τοπου αλισβερίσι ιδεων μεταξύ 2 ή περισσοτέρων ανθρώπων, όπου η εκτίμηση μπορεί να γίνει κρίση. [ΑΣΧΕΤΟ, μήπως το παρόν αποτελεί live πρόσκληση σε κατ' ιδιαν διάλογο-αντιπαράθεση?? :))].
Για ταμπέλες: σε προιόντα αγαθά, ουδεμία ένσταση (αν και η ονοματοθεσία ήταν ανέκαθεν δύσκολη υπόθεση. Σε αν8ρώπους κ ιδέες τις απορρηπτω. Άλλο κρίση, Άλλο χαρακτηρισμός κ κριτική και άλλο ταμπελοποίηση - σταμπάρισμα (όπως η τοποθετηση αριθμων στους εβραίους από τους ναζι).
Όντας άνθρωπος που απορριπτει εκ προοιμίου τα άκρα, θα έλεγα τα εξης. Ποια είναι τα άκρα και ποιος τα ορίζει? Γνωρίζουμε τα άκρα πριν τα απορρίψουμε; Κρατάμε ίσες αποστάσεις από τα άκρα, ή το ένα άκρο είναι περισσότερο επικίνδυνο από το άλλο; Ή τελικά το ένα άκρο έιναι λιγότερο ακραίο από το άλλο άκρο;; Παν μέτρον αγαπητε! Γνώση των άκρων για παραδειγματισμό προς αποφυγήν, και για οριοθέτηση και προστασία της μέσης, συνετής οδού.
Και επειδή οι λέξεις έχουν όντως απονευρωθεί όπως λες και έχουν χάση αξία και νόημα, επανέρχεται επίκαιρο το αίτημα να κοιτάμε πίσω από αυτές.
Για το gifaki τωρα. Χονδρικά το blog είναι αυθόρμητο. Ότι καρφλωνεται στο μυαλό μου, μετατρέπεται σε ανάρτηση. Ίσως γι'αυτό δεν έχει συνοχή ή δεν κατηγοριοποιείται ευκολα. Μια ανάρτηση για έναν φαντάρο στην Κύπρο, μπορεί να είναι αστεία, ενδιαφέρουσα, ποιητική, βαθειά πολιτική. Η ρηχη μετάφραση της εικονας ειναι συγκεκριμένες κωμικες αναμνήσεις από την εκεί παραμονή μου. Η βαθύτερη εξήγηση είναι η αντιπαλότητα με κάτι που παραδέχεσαι ότι δεν υπάρχει (σημαία ψευδοκράτους, και όχι τουρκιας), κάτι που όμως είναι εκεί, το ξέρει όλος ο κόσμος και σιωπά. Αν δεν το έχεις ζήσει ίσως να μην καταλαβαίνεις όλες τις προεκτάσεις..
Τέλος, δεν υπάρχει λάθος και σωστό σε προσωπικές υποκειμενικές ιδέες και απόψεις. Είναι αφορισμός και προιον απολυταρχισμού. Υπάρχει συμφωνω και διαφωνω. Και όσο για την διαβαθμιση της έντασης, θεμιτη εφόσον οι συνομιλητες σέβονται εαυτον και αλλήλους.
ΥΓ: Με κουρασε η πληκτρολόγηση, θα προτιμούσα να στα έλεγα face to face... :pp xexe!
Καλημέρες και πάλι :)
ReplyDeleteΣτην πρώτη παράγραφο δεν της κάνω τίποτα της ποίησης γιατί αυτά που γράφω δεν αναφέρονται στη ποίηση αλλά σε κείμενα με κάποιον ας πούμε δοκιμιακό χαρακτήρα... αναφέρομαι στην ανταλλαγή απόψεων - σκέψεων μέσω γραπτού λόγου :) η ποίηση είναι άλλο θέμα...
Για τη δεύτερη παράγραφο, συμφωνώ πως έχω δίκιο :p και είμαι ανοιχτός σε προτάσεις συνάντησης μιας και αυτός ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που άνοιξα κι εγώ blog... για την αδικία που λέω, εννοώ ότι μπορεί να λέμε το ίδιο πράγμα και εγώεπειδή δεν κατάλαβα πίσω από τις λέξεις σου τι λες, να σε έχω αδικήσει... αν όντως έχουμε διαφορεςτική άποψη και διαφωνώ δεν τίθεται θέμα αδικίας όντως :)
Για τις ταμπέλες που λες για προϊόντα κλπ... οκ είναι μια πολύ όμορφη θεωρία και θα ήταν επίσης όμορφο να ίσχυε ίσως, αν όντως δεν υπήρχε λόγος ύπαρξής τους, αλλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω και να σου πω πως εμμέσως πλην σαφώς έχεις ήδη αυτοαναιρεθεί με το ποστ σου για τη ΔΕΗ πχ, όπου ταμπελοποιείς τους δημόσιους υπαλλήλους... επίσης εν μέρει το κάνεις και με το ποστ για τον (τσιγκάνο) παλιατζή και τις φωτό από την κηδεία... επίσης αν οδηγείς, ενδεχομένως το κάνεις και με τις γυναίκες οδηγούς, τους ταξιτζήδες, τους παππούδες (και αν δεν το κάνεις συγγνώμη αλλά κάνεις λάθος :p γιατί είναι και οι τρεις κατηγορίες άμεσα διακριτές και με πολλά κοινά χαρακτηριστικά...) κλπ...
Το να απορρίπτεις εκ προοιμίου είναι λάθος, γιατί δεν έχεις εξετάσει την κατάσταση... Τώρα για τα άκρα... Καλή ερώτηση... Ποιος ορίζει τα άκρα? Θα ήθελα να σου πω πως ο καθένας ορίζει τα άκρα τα δικά του, αλλά αυτό είναι μόνο εν μέρει σωστό. Υπάρχουν δηλαδή τα προσωπικά άκρα του καθενώς, αλλά υπάρχουν και τα συλλογικά άκρα... Στη συγκεκριμένη περίπτωση που έκανα λόγο για άκρα δεξιά εννοούσα τα συλλογικά άκρα... που τυγχάνει να είναι και προσωπικά μου στη συγκεκριμένη περίπτωση...
Δε συμφωνώ πως η μέση οδός είναι παραίτητα και η συνετή. Ορισμένες φορές είναι απαραίτητη η... ακροβασία :) Όμως κι αυτό επαφίεται στα προσωπικά κριτήρια του καθενώς.
Ναι οκ... άντε να λύσουμε τέτοιο θέμα από το blog... θέλει κρασί και ώρες...
Για το τελευταίο συμφωνώ... Έπρεπε να σου πω πως διαφωνώ :) Σαν κάπως αντιφατικό ακούγεται αυτό... Τέλος πάντων εννοούσα πως με τα δικά μου κριτήρια ήταν λάθος :)
Όταν ζεις μια κατάσταση σίγουρα έχεις την καλύτερη δυνατή εκ των έσω οπτική. Φοβάμαι πως ίσως να μην μπορείς να έχεις παράλληλη και την απ'έξω πιο ψύχραιμη και πιο συστημική οπτική όμως... Νομίζω πως για την καλύτερη δυνατή κρίση χρειάζονται και οι δύο οπτικές... Μέσα και έξω από το σύστημα - κατάσταση κλπ... Αν είσαι μόνο μέσα μπορείς να λειτουργήσεις μόνο συναισθηματικά, αν είσαι μόνο έξω δε μπορείς να κατανοήσεις το συναισθηματικό βάρος της κατάστασεις και το γιατί συμβαίνει ότι συμβαίνει... Χρειάζονται και τα δύο...
Για το face to face μπορούμε εύκολα να το κανονίσουμε με τη νέα χρονιά... Είναι σίγουρο πως αν βρεθούμε και από κοντά και τα πούμε θα καταλαβαίνει πολύ καλύτερα ο καθένας μας το τι γράφει ο άλλος και πως μπορεί να το εννοει :)
Καλημέρες λοιπόν κι ελπίζω να μη σε κούρασα πολύ... :)
Συγγνώμη για τα ορθογραφικά και τα τυπογραφικά... Μου ξεφεύγουν όταν γράφω γρήγορα και το ζω :p είμαι οπαδός των συζητήσεων τέτοιου είδους βλέπεις :)
ReplyDelete...ωραίος διάλογος...
ReplyDeleteμια παρατηρήτρια που αναγιγνώσκει με ενδιαφέρον τα δρώμενα...!
Φιλιά :)))))))
Σύντομα και σε DVD...
ReplyDeleteΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!
Φιλιάααααααααα!!!!!!!!