"ειδήσεις, ταξίδια, Ελλάδα, νησιά, μυστήριο, ιστορία, διακοπές, παραλίες" @ Θεούλης: Κάποιες Σκέψεις από V . . .

Aug 6, 2008

Κάποιες Σκέψεις από V . . .



.V.

-----InnerSoul Attachment Follows-----

...Τρίτη....
σαν τις άλλες...

κι όμως ένας στίχος κολλημένος στο μυαλό μου

"....is there anybody out there..."
δεν μ' αφήνει να ησυχάσω..

μπορεί κάποιος να καταλάβει?? Να καταλάβει τι??? Ούτε κ εγώ ξέρω..

Ποιος μπορεί να καταλάβει καλύτερα από εμένα τι συμβαίνει?? Μήπως εσύ? Ναι εσύ!! Εσύ που είσαι σκυμμένος μπροστά από ένα γραφειάκι κ προσπαθείς να καταλάβεις γιατί σ' έχουν φυλακίσει. Εσύ που προσπαθείς να θυμηθείς τι όνειρα έκανες και που χάθηκαν.

Μπορώ να σε βοηθήσω. Έχασα κ το δικό μου όνειρο κάπου εκεί έξω.



Μπορούμε να ψάξουμε μαζί..

Αλλά ξέρω.. Ζητάω πολλά.. Ζητάω πολλά από ανθρώπους που δεν έχουν μάθει να δίνουν. Από ανθρώπους που δεν έχουν μάθει να ζητάνε....



ΥΓ: Για την .V. που μου εμπιστεύτηκε λέ3εις που στάζουν... Λόγια γεμάτα Vita ---> Ζωή....

Qele?